Апр
2
15:04

0 відгуків

НА ЗАМІТКУ КАНДИДАТАМ В МЕРИ — ч. 3

vNXKOsyq9UE

3. Програма озеленення столиці «Квітучий Київ»

Рівень загального благоустрою — це одне з головних завдань, яке буде вирішувати майбутній мер Києва. Як на мене, однією з проблем міста є те, що столиця поступово перетворюється на забудову для автомобілістів і аж ніяк не для людей. Зникають клумби, щороку знищуються тисячі дерев. Вирішення цієї проблеми вбачаю у розробці ефективної програма озеленення столиці. Звичайно, окрім вагомого естетичного фактору, необхідно враховувати економічну та екологічну перспективу проекту. Та і при обмеженому бюджеті — це можливо.

Вважаю, що програма озеленення Києва має базуватися на таких основних засадах:

  1. 1.     Мораторій на висадку дерев на відстані менше 2-х метрів від лунки до дороги.
  2. 2.     Впровадження системи крапельного поливу.
  3. 3.     Висадка дерев у ПВХ-контейнери
  4. 4.     Закриття лунок в зимовий період
  5. 5.     Система підкормки рослин (весна-осінь)
  6. 6.     Система захисту рослин (весна-осінь)
  7. 7.     Спеціальна програма захисту каштанів
  8. 8.      Затвердження асортименту основних культур для програми озеленення
  9. 9.     Розробка плану порайонного озеленення
  10. 10.  Обмеження паркувальних зон в центральній частині міста
  11. 11.  Обмеження в'їзду автотранспорту в центральну частину міста.

 

  4. Збір за паркування транспортних засобів

Сьогодні Київ обслуговує близько 250 тис. паркувальних місць. Цікаво, а хто працює над тим, щоб планове та фактичне надходження від збору за паркування транспортних засобів відповідало дійсності та надходило до бюджету?
Враховуючи нинішню готівкову систему розрахунку, кошти осідають «по карманах» і навіть при великому бажанні до бюджету доходять мізерні відсотки. Складова бюджету від збору за місця за паркування у 2014 році складає 30 200 000 грн. Натомість, за елементарними підрахунками могли б складати в середньому 600-700 млн. в рік. Виникає логічне запитання: навіщо, при такій мінімальній дохідній частині, продовжувати виділяти кошти на впровадження «інновації»? Є альтернативний варіант: оголосити конкурс на право обслуговування майданчиків для платного паркування автотранспорту у місті.

 

Умови: 
- зменшити тарифи за паркування
- передати управління фірмам, які б за результатами місяця розраховувалися з міським бюджетом, отримуючи 5-7% за свої послуги

Плюси:
- Адміністрація зосереджується над раціональним використанням коштів
- звільняються приміщення, зменшується кількість персоналу

Чому це вигідно?
1. Згідно інформації Київтранспарксервіс, в середньому тарифи за годину складають
8 грн., отож: 8 грн. × 8 год. × 21 день × 250 000 місць = 336 000 000 грн/міс. Це при 100% завантаженості.
2. При покупці місячного абонементного талону вартістю в середньому 29 грн., отримуємо: 29 грн. × 21 день × 250 000 = 152 250 000 грн/місяць.

 

Наша пропозиція: при зменшенні вартості денного абонементу на 50% — бюджет отримає: близько 76 125 000 грн. ×12 міс. = 913 500 000 грн. Це розрахунковий план. Реалістичний можна зробити за допомогою штабу, провівши інвентаризацію паркувальних місць.

4. Ринок перевезень

Який сьогодні має бути система транспортної інфраструктури ?

Приміром, її розвиток має здійснюватися за наступним алгоритмом: метро — тролейбус / трамвай — автобус — маршрутне таксі — таксі , саме в такій черговості .

Для цього необхідно:

1. Встановити реальні тарифи, причому тариф на автобус і «маршрутне таксі» не може бути однаковим ! Ідеологія «маршрутного таксі» — це експрес, швидко і, виключно, по сидячим місцям. Даний крок дозволить залучити великі інвестиції в якісний рухомий склад, його обслуговування і безпеку руху.

2. Виключити дубляж тролейбуса рейсовим автобусом, тільки експрес перевезенням.

3. Організувати повну диспетчеризацію наземного транспорту, для дотримання чіткого графіку перевезень перевізниками. Графік частоти перевезень регулювати під » години пік » .

4. Забезпечити дотримання законності у графіку роботи водіїв! Це безпека руху!

5. Забезпечити своєчасне та прозоре проведення конкурсів на маршрути. Оптимізувати маршрутну мережу.

6. Забезпечити приїзд іногородніх » маршрутних таксі» та рейсових автобусів (село — район — місто — обласний центр / Київ) , виключно, до найближчого за напрямками / В'їзд до Києва автовокзалу / ст. метро.

Легалізація ринку таксі

1. Перенести систему ліцензування на місцеві рівні
2. Притягнути до контролю та відповідальності диспетчерсько-інформаційні служби
3. Міська влада має легалізувати свій ринок таксі, розробивши систему вартості проїзду
3. Створити профільний контролюючий орган муніципальної поліції
4. Запровадити номерну ліцензію, через юр.лице, або спростити процедуру для таксиста, аж до електронної форми заповнення та отримання дозволу на перевезення
5. покращення якості надання послуги: обладнання таксометрами і т.і.

Блок_схема_в2

Залишити відгук

Вы должны быть зарегистрированы чтобы комментировать