Мар
20
16:03

0 відгуків

НА ЗАМІТКУ КАНДИДАТАМ В МЕРИ — ч. 2.

1925265_198479117027877_197507510_n

 

      Продовжую ділитися своїм баченням, як наповнити бюджет міста без корупції. Ще одним прекрасним інструментом є надходження від розміщення зовнішньої реклами та реклами на транспорті. Переконаний, що кожен кандидат має підготувати та прийняти відповідний проект рішення.

   Він включатиме наступне:
- моніторинг рекламних конструкцій та їх паспортизація по видам, відповідно до вулиці і району
- чітке зазначення тарифів за користування місцями для розміщення реклами
- висвітлення кількості надходження коштів в загальний бюджет від кожної вулиці
- розроблення плану надходження коштів від розміщення реклами
- звіт КП перед громадою в режимі онлайн про зарахування отриманих коштів на рахунки профільного КП або до міського бюджету
- розміщення соціальної реклами, вітання посадових осіб не повинно здійснюватися за кошти громади
- класифікація рекламних конструкцій для розміщення в центральній, історичній частинах міста та для доріг загального користування
- облік енергопостачання для рекламних конструкцій
- правила утилізації рекламної продукції
- облік оренди рекламних конструкцій на комунальній землі
- критерії щодо розміщення зовнішньої реклами на спорудах
- поетапне скорочення 50% рекламних конструкцій в центральній та історичній частинах міста (графік терміном на 3 роки)
- виділення 50% з надходжень від розміщення реклами на благоустрій та озеленення міста/
    На моє переконання, доходи від реклами мають становити близько 500 млн.грн в рік. Теперішні надходження далекі від цієї суми. Тому перше, що виборці мають запитати у кандидата, це скільки коштів в бюджет може принести, для прикладу, Бульвар Шевченка в місяць. А кандидат має чітко знати, як зробити так, щоб ці гроші дійшли до бюджету і були використані за цільовим призначенням.

Залишити відгук

Вы должны быть зарегистрированы чтобы комментировать