Июл
26
17:07

0 відгуків

«Київзеленбуд» займається короткостроковими проектами — активіст

25.07.2013, 12:49

«Київзеленбуд» займається короткостроковими проектами - активіст

© Фото: УНИАН

Про ініціативи комунального об’єднання радіостанції «Голос Столиці» розказав голова громадської організації «Столичні ініціативи» Ігор Добруцький.

«Герої фотошопу». Так нарекли користувачі мережі Facebook «Київзеленбуд». Комунальне підприємство оформило столицю хризантемами до святкування Дня Хрещення Русі. Але квіти з'явилися не на вулицях міста і навіть не на папері. Фотографія, розміщена в Facebook, рясніє квітами, які посадили за допомогою «фотошопу». А під нею звіт: «на столичних вулицях і проспектах з'являться 3 тисячі жовтих, бузкових і білих хризантем. Зараз фахівці «Київзеленбуду» оформляють цими квітами клумби і висаджують їх у термочаші. Над оформленням наші фахівці працювали протягом тижня. У перспективі у вересні плануємо висадити 20 тисяч хризантем».

«Голос Столиці»: Що скажете з приводу набутих працівниками «Київзеленбуду» вмінь користуватися «фотошопом»?

Ігор Добруцький: Ідея цікава звітувати на Facebook, але якби це були оригінальні фотографії, де висаджені ці 500 тисяч кущів троянд, які б зараз мали буйно квітувати і радувати Київ. І тільки після того можна було б сказати, що ми ще й висаджуємо хризантеми. Також невідомо, чи це однорічна культура, чи багаторічна, і це як мінімум 600-700 тисяч гривень. Квіти будуть стояти на вулицях, незрозуміло – чи вони будуть квітувати на наступний рік?! Це одним словом можна так сказати, що це знову черговий сюрприз, тому що нема програми, яка була б знайома саме киянам, що от Київ це квітуче місце і кожен місяць ми маємо щось нове й цікаве. Сьогодні ми бачимо такі одномоменті захоплення від троянд до хризантем, і все.

«Голос Столиці»: Навіщо «Київзеленбуд» звітує про те, чого немає?

Ігор Добруцький: Це чистий піар-хід. Я не хотів би критикувати, але немає конструктиву від «зеленбуду»: він багато працює, але його дії сьогодні неефективні, немає квітучої столиці, яку можна було б зробити такою кількістю коштів і кількістю людей, от у чому справа. Ці одноразові виставки, які не приносять нічого цікавого. Замість того мали б залишатися багаторічні рослини, дерева, кущі, які б прикрашали сквери та парки – цього також нема. Тобто сьогодні мені здається, що вони не знають куди йти, і спеціалісти з реклами кажуть: «Пиши що попало, все пройде, аби було видно, що ми працюємо».

Нема аналізу, нема логіки в діях «Київзеленбуду». Замість того, щоб зібрати разом асоціацію ландшафтних архітекторів міста, асоціацію виробників міста та країни, всіх екологів – зібрати, зробити справжню конференцію, на якій би прийняти програму розвитку Києва на 5 років – як і якими культурами має засаджуватися Київ. Ми кожен читаємо: «Ми посадили!» — а насправді я їжджу кожен день містом і я не бачу покращень.

«Голос Столиці»: А от зараз, за нинішніх умов – чи є озеленення столиці нагальною проблемою?

Ігор Добруцький: Можна так сказати – є нагальною, дуже нагальною проблемою. Через те я би не сказав, що ці кошти можна було б використати на щось інше. Підійти дуже фахово до бюджету, який є бюджет на озеленення і його гарно використати в інтересах міста. Оце можливо було б зробити.

«Голос Столиці»: А не станеться так, що хтось просто покладе собі в кишеню немало грошенят за квіти, а вони з'являться лише на картинках?

Ігор Добруцький: Приблизно, один кущ хризантеми коштує 30 гривень. Вони пишуть, що хтось подарував. Може подарував для того, щоб зробити м’який хід – подарував, а потім ми вас і купимо. Я не бачу у нас цієї культури, на свято вона може яскрава, але це маленький епізод з того великого комплексного озеленення, яким би мав опікуватися і перейматися «Київзеленбуд». Так само і управління екології, так само і комісія Київради з питань озеленення. Тобто фахово до цього ще ніхто не підійшов. І от так от – що пропонують піарники, або постачальники, то ми і маємо.


newsradio.com.ua

 

 

 

 

Залишити відгук

Вы должны быть зарегистрированы чтобы комментировать